Infolinia:
pn - pt 8-17, sob 8-14
  1. « Wróc do  Carsystem24
  2. Dostawa i płatności

Dostawa i płatności

Sposoby dostawy

Wszystkie zamówienia wysyłamy firmą kurierską DPD lub DHL. Darmowa dostawa obejmuje zamówienia powyżej 500zł brutto.
Istnieje możliwość dostawy transportem własnym (województwo świętokrzyskie - powiat Ostrowiec Św., Opatów, Lipsko, Starachowice)

Koszty wysyłki wynoszą: 

  • 15 zł brutto (płatność z góry: przelew bankowy lub płatności elektroniczne)
  • 22 zł brutto w przypadku płatności za pobraniem.

W przypadku przesyłek elementów karoseryjnych lub części wymagających dodatkowych działań logistycznych (np. akumulatory), koszta kształtują się następująco:

  • 30 zł brutto (wysyłka akumulatorów)
  • 40 zł brutto (wysyłka zderzaków, błotników, nadkoli, pasów przednich)
  • 50 zł brutto (pokrywy silnika i inne wielkogabarytowe części karoseryjne)


Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.
Dostawy własne nawet tego samego dnia. 

Czy koszt przesyłki jest pokrywany przez carsystem24.pl również wtedy, gdy brakuje którejś z zamówionych pozycji i przez to całkowita wartość zamówienia jest niższa niż wymagana do darmowej dostawy? 
Warunki dostawy nie ulegają zmianie, jeśli obniżenie wartości zamówienia następuje z winy naszego sklepu. Oznacza to, że w takim wypadku Carsystem ponosi koszty dostawy.

 

Formy płatności

Płatność za pobraniem / przy odbiorze:
Płatność gotówką przy odbieraniu paczki od kuriera, z paczkomatu lub przy odbiorze w sklepie.
Przy odbiorze w punkcie, zapłacisz gotówką lub kartą płatniczą. 

Płatności elektroniczne Tpay:
Za każde zamówienie zapłacisz też szybkim przelewem internetowym. Obsługujemy większość banków, karty kredytowe oraz Blika.

Przelew klasyczny
Istnieje możliwość wpłaty bezpośrednio na nasze konto. Pamiętaj jednak, iż zwykle wydłuża to czas realizacji, z uwagi na czas księgowania środków na koncie i obsługę zamówienia przez pracowników. Wpisz numer zamówienia w tytule przelewu! 

Przelew odroczony
Prowadzimy sprzedaż B2B z odroczonym terminem płatności. Aby korzystać z tej opcji, wyślij dane rejestrowe firmy na adres [email protected] oraz skontaktuj się z działem obsługi klienta. Pierwsze zamówienie jest zwykle gotówkowe, a potem istnieje możliwość współpracy w oparciu o terminy płatności.