Infolinia:
pn - pt 8-17, sob 8-14

Zwroty i reklamacje

Uszkodzona paczka - sposób reklamacji

Przed odebraniem paczki od kuriera - sprawdź czy nie jest uszkodzona. Opakowanie nie może nosić śladów otwierania i uszkodzeń.
Jeśli paczka nosi ślady uszkodzeń, spisz protokół szkody w obecności kuriera i niezwłocznie zawiadom nas o tym fakcie.

Uszkodzony towar prosimy niezwłocznie odesłać do naszej siedziby wraz z dowodem zakupu i protokołem uszkodzenia.
Zostanie on wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli taka wymiana nie będzie możliwa - zaproponujemy inny lub zwrócimy Ci pieniądze.


Niepasujące części - sposób wymiany

Jeśli zakupione części nie pasują, a zostały dobrane przez naszych konsultantów na podstawie numeru VIN pojazdu, prosimy o niezwłoczny kontakt i odesłanie produktów wraz z dowodem zakupu. Taki towar, zakupiony przez e-sklep,  może zostać do nas zwrócony w ciągu 14 dni od daty odbioru paczki. Tak szybko jak to możliwe, WYMIENIMY Twój produkt i wyślemy go bez dodatkowych kosztów. Ponosisz jedynie koszt odesłania towaru. Towar nie może nosić śladów używania i montażu, a opakowanie być uszkodzone czy oklejone taśmą.

 

Zwrot towaru

Bez względu na przyczynę, zakupiony przez e-sklep towary możesz zwrócić lub wymienić dowolny zamówiony produkt w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podawania przyczyn. W takim przypadku, ponosisz koszty transportu. Po przekroczeniu 14 dni, zwrot nie jest już możliwy. Możesz wymienić towar na inny z naszej oferty. W szczególnych przypadkach, sklep rozważy warunkowy zwrot towaru po przekroczeniu 14 dni. Zastrzegamy jednak możliwość potrącenia części środków na poczet obsługi zwrotu u naszych dostawców.