Zwroty i reklamacje
Uszkodzona paczka - sposób reklamacji
Przed odebraniem paczki od kuriera - sprawdź czy nie jest uszkodzona. Opakowanie nie może nosić śladów otwierania i uszkodzeń.
Jeśli paczka nosi ślady uszkodzeń, spisz protokół szkody w obecności kuriera i niezwłocznie zawiadom nas o tym fakcie.
Uszkodzony towar prosimy niezwłocznie odesłać do naszej siedziby wraz z dowodem zakupu i protokołem uszkodzenia.
Zostanie on wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli taka wymiana nie będzie możliwa - zaproponujemy inny lub zwrócimy Ci pieniądze.
Niepasujące części - sposób wymiany
Jeśli zakupione części nie pasują, a zostały dobrane przez naszych konsultantów na podstawie numeru VIN pojazdu, prosimy o niezwłoczny kontakt i odesłanie produktów wraz z dowodem zakupu. Taki towar, zakupiony przez e-sklep, może zostać do nas zwrócony w ciągu 14 dni od daty odbioru paczki. Tak szybko jak to możliwe, WYMIENIMY Twój produkt i wyślemy go bez dodatkowych kosztów. Ponosisz jedynie koszt odesłania towaru. Towar nie może nosić śladów używania i montażu, a opakowanie być uszkodzone czy oklejone taśmą.
Zwrot towaru
Bez względu na przyczynę, zakupiony przez e-sklep towary możesz zwrócić lub wymienić dowolny zamówiony produkt w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podawania przyczyn. W takim przypadku, ponosisz koszty transportu. Po przekroczeniu 14 dni, zwrot nie jest już możliwy. Możesz wymienić towar na inny z naszej oferty. W szczególnych przypadkach, sklep rozważy warunkowy zwrot towaru po przekroczeniu 14 dni. Zastrzegamy jednak możliwość potrącenia części środków na poczet obsługi zwrotu u naszych dostawców.